۱۳۸۸ تیر ۲۰, شنبه

افشای تصویر و ماهیت قاضی حسن حداد، عامل قتل عام و سرکوب جامعه مدنی ایران


قاضی حسن حداد، با نام اصلی حسن زارع دهنوی، ۵۲ ساله فارغ التحصیل حقوق از دانشگاه بهشتی است با روی کار آمدن جمهوری اسلامی در سنین جوانی وارد سیستم قضائی کشور شد.
او از طریق اسدالله لاجوردی به تیم دادستانی اوین پیوست و پس از مدتی دادیار زندان اوین شد. قاضی حداد در طول فعالیت خود در دادیاری زندان اوین حکم های سنگینی صادر کرده است .

او در سال ۶۸ به دلیل تخلفات مالی گسترده و همچنین اخلاقی از جمله رابطه نامشروع با چند زندانی توسط حفاظت زندان شناسایی و از مقام خود برکنار شد. و مدتی نیز در “ستاد اجرایی فرمان حضرت امام” مشغول به بررسی املاک مصادره شد که چندی بعد به دلیل اختلاس مالی مجددا برکنار شد.

وی مجددا وارد دستگاه قضایی شد و ریاست شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب را بر عهده گرفت که پرونده های مربوط به جرایمی چون قاچاق مواد مخدر و عتیقه جات را بر عهده داشت و احکام اعدام زیادی را در این مدت صادر کرد وی پس از قیام دانشجویی ۱۸ تیر ماه ۷۸ پرونده بسیاری از فعالان دانشجویی را در دست گرفت و با صدور احکام سنگین آنها را به تحمل حبس و اعدام محکوم نمود.


وی در سال ۷۹ با حضور در پرونده اکبر گنجی نیز بار دیگر اثبات کرد که یکی از مهره های کلیدی سرکوب جنبش های سیاسی و مدنی ایران است و با صدور احکام سنگین می تواند به مدارج عالی دست یابد.

قاضی حداد کسی است که از سال ۱۳۷۸ تا سال ۱۳۸۵ بسیاری از فعالان احزاب و سازمان های سیاسی و دانشجویی و مدنی را با حضور در شعبه ۲۶ بعنوان قاضی دادگاه انقلاب و صدور احکام سنگینی راهی مسلخ اعدام یا زندان ها نموده است. رسیدگی به پرونده های مهمی در ارتباط با فعالیت های تشکل ها و جریان هایی مانند نهضت آزادی ایران، جنبش مسلمانان مبارز، ائتلاف ملی مذهبی ها، جبهه ملی ایران، جبهه متحد دانشجویی، جبهه دمکراتیک ایران، دفتر تحکیم وحدت، حزب ملت ایران، سازمان مجاهدین خلق ایران، جندالله، انجمن پادشاهی ایران و غیره بر عهده ایشان بوده است.

وی به سبب خوش خدمتی ها و نشان دادن ماهیت ضد انسانی خود طی حکمی در ۱۹ تیر ماه ۸۵ از سوی سعید مرتضی، دادستان عمومی و انقلاب تهران به سمت معاون امنیت دادسرای عمومی و انقلاب تهران منصوب شد. نامبرده پس از این انتصاب با تلاشی دو چندان در نقش هدایت سرکوبها برآمد به طوریکه قتل و عام اعضای گروه جندالله، پرونده دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب، سرکوب فعالان جنبش زنان، سندیکای کارگران شرکت واحد، صدور حکم اعدام اعضای حزب حیات آزاد کردستان و صدها احضار و بازداشت فعالان مدنی که جدیدترین آن را باید محکومیت دانشجویان دربند پلی تکنیک تحت اعمال فشار وی در روز گذشته دانست.

آنچه در پیوست می آید تصویری منتشر نشده از این چهره مخفی نگاه داشته سیستم اطلاعاتی – قضائی است. این مجموعه اعتقاد دارد که افشاء و انتشار تصویر و اطلاعات وی به عنوان مهره ای کلیدی در سرکوب جامعه مدنی و سیاسی ایران مسلماٌ نتایج مثبت و ارزنده ای را به همراه خواهد داشت.

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

با درود
لطفن از لینک زیر هم بازدید کنید عکسها با کیفیت بالا هستند
http://my.opera.com/irkillers/albums/show.dml?id=819524

شما میتوانید با استفاده از سایت زیر عکسهای خود را تغییر سایز داده و آنها را بزرگتر کنید (متفاوت با ری سایز کردن در فتوشاپ است)

http://reshade.com/online-image-resizer/add-image

ناشناس گفت...

ممنون ازشمابابت افشاگريهاتون. لطفا به اين كار پسنديده ادامه بديد. حداقلترين نتيجه اي كه ميتونه داشته باشه اينه كه كساني كه بي مهابا در سركوب و قتل و شكنجنه دسته هاي گل اين سرزمين شركت ميكنن ميتونن اميدوار باشن روزي دست عدالت اين مردم گريبانشون رو خواهد گرفت و همينطور ترسي رو به جان همفكرانشون مياندازه كه براي حركتهاي بعديشون دوباره فكر كنن و از عاقبت خودشون بترسن.
پروردگار ايران حافظ شما باد.

ناشناس گفت...

درود بر شما اينکار لرزه به اندامشون ميندازه و اميدوارم روز محاکمه شون زود فرا برسه

ناشناس گفت...

درود بر شما فرزندان شجاع ايران زمين. به يقين ما پيروزيم. از اطلاع رساني شما بي نهايت سپاسگذارم. از سايت بالاترين هم ممنونم.

ناشناس گفت...

dorood bar sherafate shoma azizan .omidvaram ke bezudi nobate bedar keshidane in jalladan bezudi tahaghogh peyda mikonad.man kochike hameye shoma javuna hastam

ناشناس گفت...

dorud bar shoma ke delhaye in eslamparastan ro milarzunid ,,omidvaram ke hamvare ba tofighe bishtar ,dar neil be ahdafetan movafagh bashid,,,, nang bar biganeparaste lobnanye namarde moslem , be aiine niakany baz khahim gasht , daste shoma ra mifesharam
shad bashid o piruz

ناشناس گفت...

باور کنید اگر یکی از اینا که عکسشون رو نشون میدید ترور کنند یا معلول ؛ دیگه جرات نمیکنن همچین کاری بکنن ؛ ضمن اینکه بقیه شون هم حساب دستشون میاد

ناشناس گفت...

salam,az zahamate shoma mabni bar efshaie zendegi va chehreye nangin nezame be zaher eslamitashakore faravan daram,va khahesh mikonim in kar ra ta akhare sarnegooni nezam estebdad va koodetachi edame dahid

ناشناس گفت...

ba dorood va sepase faravan keh in vatan forooshan ra efsha minamaid.

ناشناس گفت...

شناسایی شدن این افراد ترس و هراس شدیدی در تمامی مزدوران ایجاد کردهه است و نهایت احتیاط را می کنند که در این روزها کمتر اظهار نظر کرده و آفتابی شوند. اینکه همه مردم وظیفه خود را در مورد شناساندان اینها انجام بدهند تاثیر زیادی در نحوه عمل اینها دارد زیرا این افراد فقط در زمان استفاده از مزایای حکومت حاضر هستند و چنانچه احساس کنند که باید هزینه بپردازند اولین کسانی هستند که میدان را خالی کرده و به حکومت از پشت خنجر می زنند

ناشناس گفت...

اطلاع از محل زنگی این مزدوران مهم و تاثیر گذار هست زیرا این افراد اغلب زنگی دوگانه داشته و در محل زنگی از خویش چهره موجه و متینی به نمایش می گذارند شناخت هم محلی ها و اقوام این افراد منجر به بر ملا شدن شخصیت حقیقی آنها وفشار سنگین اطرافیان بر اینها می شود

ناشناس گفت...

bayad hmon kari ro konim ke ona ba azadikhan mikonan hamashono tak tak ye goshei gir andakh va az khejalateshon dar omad

ناشناس گفت...

Dorood bar shoma,
karetan kheili be hagh va ziba ast. Agar deghat karde bashid az vaghti asami tedadi az chomagh dar ha efsha shod. Anha akhiran chehrehashoon roo miposhand va ya be filmbardari va aks gerftan hassastar shodeand. In neshoon mide ke az in masale kheili mitarsand.
Movaffagh va payedar bashid

ناشناس گفت...

آقا شک نکن، اثر داره

ناشناس گفت...

hatman hatman bebinid,
http://www.youtube.com/watch?v=PwWzY26aNCA

ناشناس گفت...

قاضی حداد به غیر از موارد فوق مسول حکم معلمان دستگیر شده در اسفند 1385 بوده است

ناشناس گفت...

ممنون واقعا ممنون ادامه بدید که الان فقط به آگاهی احتیاج داریم.
این آقایون یه روزی دارن روز ما دانشجو ها هم میرسه.