۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه


حاج آقا "احمد ابريشمچی"سرمایه دار بزرگ و مالک شرکت نوکیا در ایران کسی که سيستمهای پيشرفته فيلترينگ و شنود را وارد کرد.
حاج آقا "ابريشم چی" صاحب "نوکيا" در ايران سالهاست که از رفقای آيت الله هاشمی شاهرودی ( رئيس قوه قضائيه ) کنونی و رئيس قبلی قوه قضائيه آيت الله محمد يزدی عضو کنونی شورای نگهبان است.نه فقط مدير عامل شرکت "ايران نوکيا" بلکه "ايراتل" هم هست. خودش می گويد که در محافل مشاوره ای نظام حضور دارد و حتی رابطه ای نزديک با مسئولين ارشد نظام دارد. او را "مرد بدون خط قرمز ايران " لقب داده اند. حاج آقا ابريشم چی از سرمايه داران مشهور خاورميانه است. حاج احمد به گفته آقا سعيد ابريشم چی برادرزاده ایشان، با مسئولين نظام هم به دليل پروژه های بزرگ مخابراتي(بخوانيد وارد کردن سيستم های پيشرفته فيلترينگ و ....) در ارتباط نزديک است. حاج احمد گاه در ويلای اختصاصی است در شمال کشور که شهرکی بزرگ است قابل دسترسی و ملاقات است. هر سال، هنگام سال نو، اکثر اعضاء فاميل را به مدت يک هفته ميهمان ويلای خود در حوالی محمود آباد می کند. نزديک به دويست نفر در اين مجموعه تفريحی جمع می شوند. در مجموعه تفريحی حاج آقا در محمود آباد گاه خدمتگذاران مردم و نظام، ميهمان ويژه حاج ابريشمچی اند.

۳۴ نظر:

ناشناس گفت...

جالبه بدونید گرونترین خونه ی ایران، که یک باغ چند هکتاری در تجریشه، متعلق به ایشونه. در ضمن 3 عدد لامبورگینی آخرین مدل به قیمت حدود هر کدام 1 میلیارد تومن در کشور وجود داره، که دو تاش(عین هم و فقط رنگشون فرق میکنه) مال پسرهای ایشون و در خونشونه.
اصولا این حکومت به غیر خودی ها اجازه پولدار شدن و قدرت یافتن نمیده. 80 درصد کل سرمایه های کشور مال حکومت(بنیاد، بانک های دولتی، ...) هست.
خصوصی ها(بانک ها، کارخانجات، واردات کننده ها، معادن، ...) هم مشابه این آقا، از خودشونن. تا اینا هستن، به مردم عادی نوبت و جایگاه پیشرفت و سرمایه دار شدن نمیرسه

ناشناس گفت...

mahale daghighe kaakhhaaye shomale ishaan :tapeye vanoosh ,havaaliye mantagheye salaahedin kola, hade fasele beyne rooyan ta noshahr .

ناشناس گفت...

ina hame bi sharafo kesafatan,dino imun sareshun nemishe ke.bayad hamashuno kosht.

ناشناس گفت...

خدای بزرگ را شاهد می گیرم که تمام مطالب گفته شده در مورد ایشان واقعیت داره. ایشان شریک تجاری شاهرودی است و کارهای خود را از کانال آقایان طبری و سقایتی(سر تیم حفاظت شاهرودی) انجام می دهد.

ناشناس گفت...

دوستان خسته نباشيد. يزادن پاك نگهدارتان باد. اينها اسنادي هستند كه در فرادي ايران آزاد در محاكم قضايي مورد استفاده و تحقيق قرار خواهند گرفت و البته آن روز چندان دور نيست. پس با پشتگرمي به مردم شريف ايران و دل آرام و روشن به فردايي بهتر راهتون را ادامه بديد.
درود پروردگار مهربان بر شما باد.

ناشناس گفت...

اسم یکی از پسراش میلاد ه .

ناشناس گفت...

این آقا داماد هاشمی شاهرودیه و قصر عظیمش در رویان - علمده نزدیک یکتاسرا قرار دارد. باید نوکیا را تحریم کنیم . زنده باد ملت ایران و جنبش سبزش . پیروزی بسیار نزدیک است یقین داشته باشید

ناشناس گفت...

khoonashoon velenjak hastesh, dokhtaresh to madreseye ma bood, ba mashine zedde goolole miavordanesh madrese, khonashoon pore akse khomeini bood

ناشناس گفت...

جالبه كه بدانيد اين آقا سواد خواندن و نوشتن فارسي را ندارد چه برسد به اينكه از گوشه هايي از علم كنوني دنيا سهمي داشته باشد واقعا" جاي تاسفه كه با بودن اين همه ايراني تحصيل كرده يك چنين آدم بي سوادي به اين همه ثروت كه مال همه مردم ايرانه برسه.
اين آقا از هر قاتلي جنايت كار تره و از هر دزد و جيب بر و كلاه برداري كلاه بردار تره .ضمنا" در بعضي موارد جهت رسيدن به اهداف تجاري خود از خانم هاي زيبا به عنوان طعمه استفاده مي كند. و معرفي مي كنه و به اهدافش هم مي رسه!


دختر ايشان به اسم راضيه ابريشم چي در "فيس بوك" هست جالبه كه بدانيد كه هم خودش و هم پسرانش و دختراش همگي انسان هاي ضعيف النفسي هستند و تا حالا چندين بار در حال ......... توسط خانواده هاشون گير افتادند ولي قانون در برابر اينها كاري نمي تونه بكنه.
عرضه هيچ كاري هم ندارند غير از دروغ گويي و دزدي. ما و خيلي ها كه يكبار با ايشان معامله كرده ايم تمام زندگيمونو از دست داديم يعني ايشان مال ما را بالا كشيد و دستمان هم به جايي بند نبود و نخواهد بود.
لعنت خداوند بر شما ابريشم چي ها و نسل شما ابريشم چيه دزد . اگر خدايي وجود دارد بايد جواب شما مال مردم خواران را بدهد. ان شاا... مثل فاميلاتون هر چه زودتر سرطان بگيري و به جهنم بروي.

ناشناس گفت...

شهرک ویلایی ایشون در اطراف رویان در واقع از رویان به سمت نوشهر قبل از جنگل سیسنگان تقریبا کمی مانده به شهرک دریا بیشه می باشدکه یکی از اسمها یا لقب های حضرت علی رو داره نمیدنم حیدر یا یه همچین اسمایی داره که دقیقا جنب جاده هستش و ساحل اختصاصی اون هم اون طرف جاده هست که این شهرک با نرده های سفید و مجسمه های شیر سنگی اون مشخصه ...

ناشناس گفت...

درصد بالایی از مطالبی که اینجا نوشته شده به خصوص تو قسمت "نظرات" دروغه، سعی کنید ارزش خبررسانیتون رو با زیاد کردن روغن داغ قضیه و تلافی کردن دشمنیهای شخصی کم نکنید.حدس و گمان برای متهم کردن افراد کافی نیست.

ناشناس گفت...

این آقا از فامیل های نسبتا دور ما هستند و قومی هستند.
تمام مطالب گفته شده در مورد ایشون صحت داره
چند وقت پیش پسر بزرگش به مناسبت بیستمین سالگرد ازدواجشون در تالار فرمانیه جشنی گرفته بودند که در آنجا به همسرشون سرویس جواهری به مبلغ 150 میلیون به عنوان هدیه سالگرد دادند.

ناشناس گفت...

این اقا هر سال بسیاری از فامیلاشونو که در قم هستند به ویلای شمالشون دعوت میکنند.
یکی از این میهمانان که از فامیلای نزدیک ما هستند خاطره ای تعریف میکرد.
میگفت در این شهرکی که در شمال داره تمام خیابانها خط کشی شده است و مثلا اگر شما پیاده اونجا دارید راه میرید اگه تابلوی یه طرفه زده باشن نمیتونید از همون مسیر با پای پیاده برگردید و باید دور بزنید.

ناشناس گفت...

اول:ایشان داماد اقای شاهرودی نیست و فامیل همسرشون هدایت است و این همسر 17 سال از اقای شاهرودی و 4 سال از خود اقای ابریشم چی بزرگتر هستند.
دوم:ایشان 3 پسر به نام های محمود.مسعود و سعید دارند نه به اسم دیگر.
سوم:ایشان در انتخابات به اقای موسوی رای دادند و مبلغ زیادی هم به ستادایشان کمک کردند.
چهارم:ایشان 8 کلاس سواد دارند پس خواندن نوشتن بلدند مضافا این که خیلی اهل مطالعه می باشند.
پنجم:تا جایی که بنده ایشان را از نزدیک می شناسم اهل خوردن پول حرام نیستند و بهتره کسانی که نتوانسته اند صاحب ثروت شوند نسبت به بقیه بندگان خدا بخل نورزند.

ناشناس گفت...

ایشان تازه پولدار نشدند در زمان شاه هم از تاجران ثروتمند ایران بودند

ناشناس گفت...

ابریشمچی خوک کثیف شهوت پرسته. ماهیت کثیف اون رو هر کسی باهاش صحبت کنه می فهمه. خواهر زاده اش پیام فضله نژاد هم اعتیاد به مواد داره هم فاسدالاخلاقه. ابریشمچی بی سواده و فقط در حد خوندن و نوشتن سواد داره.

ناشناس گفت...

ابریشمچی مزدور کثیف اطلاعاته. اون بهمراه پاسدار نقدی به تجارت کثیف و پولشویی از دبی اشتغال داشته که پولدار شده. شماره تلفن خونه ی این خوک کثیف:
0212401030
01913146040
0212401040
ابریشمچی کاخهاش رو بر روی استخوانهای مردم فقیر بنا کرده و با تجارت آلوده و با زد و بند و زمین خواری تونسته به ثروت افسانه ای دست پیدا کنه. رای دادن اون به مهندس موسوی و کمکش به ستاد مهندس موسوی رو من قویا! تکذیب می کنم. با اطلاع دقیق می گم که وقتی خامنه ای رفته بود شمال ابریشمچی هم برای دستمال کشی رفت پیشش و حق و حساب آقا رو داد. اون حامی اقتصادی رژیمه و طرفدار احمقی نژاد خائن. مرگ بر سرمایه داران مزدور آخوندی.

fadayemam@hotmail.com گفت...

بنام خدا
ای برادران و خواهران، سی‌ سال انقلاب و از خود گذشتگی آخرش همین ؟ نمیتونم باور کنم که اینطور که با مردم رفتار میکنند با اصول اسلامی توافق داشته باشد . اینطور که به نظر میاید روز سالگرد انقلاب ما باید دوباره روی بام برویم تا ارزشهای این انقلاب را به خاطر خودمان و رهبرآنمان یاداوری کنیم که آیا انقلب اسلامی یعنی این ؟ تا وقتی‌ دیر نشده رهبران ما باید بیدار شوند که این طرز رفتار با ملت مسلمان واقعا غیر اسلامی هست خداوند از ظلم احدئ نخواهد گذشت . الله و اکبر ، الله و اکبر ، الله و اکبر

ناشناس گفت...

سلام
در مورد اين آقا بگم که تحصيلات شرط موفقيت و پولدار شدن نيست.
پس به چنين افرادی بايد افتخار کرد که به اين جاها رسيدند و دستشان رو بوسيد.
تو که سواد داری چه گلی به سر خودت زدی؟
گربه دستش به کوشت نميرسه ميکه بو ميده.
اون فاميلشم فضلی رو ميگم اضافه کاره خائنه مثل پدرش بيش نيست.
نسوزين از اينکه اون داره و شماها ندارين به خدا اگر شما هم مثل اين فرد داشتيد به هيج وجه قول ميدم بدتر بوديد که بهتر نبوديد فاميلاش رو ميبره شمال گناهه؟؟؟جرمه؟؟ دست ايتام رو ميگيره فاتله؟پول کی رو خورده؟ارث کی رو بالا کشيده؟ بگيد؟؟؟
کارکنين تلاش کنين حسادت نورزيد به همه جا ميرسيد.
افشای تلفن و آدرس خونه و ويلا زشته فکرکنيد خواهر و مادر خودتون اونجا سکنی گزيدند.
چون ايرانيه پول داره حق شما رو خورده؟؟؟
بعد ميگن چرا بيل گيتس مردپولدار دنياست چرا همه اونهائی که تو امريکا هستند موفقند.چرا تکنولوژی برای آنهاست جرا پيشرفت ميکنند.معلومه ما دنبال خاله زنک بازی هستيم اما اونها...
فکر ميکنی چراهمه مردم دنيا بجز ايران موفق تر هستند؟؟؟
1-حسادت نميکنند.
2-حرف دروغ نميزنند.
3-برای ارضا خود اراجيف نمیسازند.
4-به خانواده و حقوق شهروندی هم احترام ميزارند.
و بطور کلی ننگ به کسی نميزنند.
به اميد ايرانی آباد آزادو مردمانی با فرهنگ قوی و تمدن آريائی.

ناشناس گفت...

اونايكه ابريشم چي رو ميشناسند ميدونن كه چه شخصيتي داره.جالب بدونين كه بيش از 1000خانواده در سطح كشور از كمك هاي ايشان بهره ميگيرن.وبيش از 100دانشجو با هزينه ايشان ادامه تحصيل ميدن.وكمك هاي ايشان بيش از 10000دانش اموز روتا به حال شامل شده
.خود شما كه وصله هاي ناجور به اين شخصيت ميزنين اگر يك دنيا پول مفت داشته باشي حاضري يك ريال به برادرت كمك كني؟

ناشناس گفت...

این دو نفر آخر چه بمال بمالی میکنند ! بیل گیتس ! احمد ابریشمچی ! خودش جواب داد...

آموزشگاه شهيددشتباني گفت...

سلام انسان بايددرزندگي حداقل انصاف داشته باشدپولداربودن عيب نيست بلكه هنر مي خواهدوهنرمندتركسي است كه درعين پولداربودن تواضع داشته وبه فكرزيردستان باشدهمين كاري كه حاجي آقاانجام ميدهدومصاديقش رازيادديده ام درضمن چقدر آدمهادرشمال ويلا دارندولي حاضرنيستندبراي يكساعت ازغريبه ها پذيرايي كنندولي سال گذشته بايك درخواست كتبي ساده ازطرف آموزشگاه به دفترتهران بدون اينكه همديگر رابشناسيم 3روزدرويلاي نورباتمام امكانات وبه نحواحسن از تمام كاركنان باخانواده هايشان پذيرايي كردوحال كه اين پيامها رابه صورت تصادفي ديدم برخودواجب دانستم جانب انصاف را رعايت كنم وحق رابگويم چه ديگران خوششان بيايدوچه ناراحت شوند كه ازهمين جا اززحمات حاج آقا وكاركنان ويلاي نورتشكر مي نمايم ازطرف كاركنان آموزشگاه شهيددشتباني

حميدرضا خموشي بيدگلي گفت...

سلام
آقايي كه برعليه حاجي آقا احمد ابريشمچي نوشته اي از نوشته ها نشان مي دهد ادم عقده اي و بي انصاف و ببخشيد بي ادبي هستي اول ايشان پشه اي مثل شما را نگاهت هم نمي كند.دوم به ايشان پيشنهاد كمك به بچه ها اين مرز وبوم نمودند حاجي آقا به جز كمك به دانش آموزان در شهر ما دو تا مدرسه با تمام امكانات اهدا نمودند شما كه حرف برعليه اين خير مدرسه ساز كمر بسته اي يك هزاري به حساب مدرسه ما كه در يك منطقه وحاشيه شهر مي باشد و دانش آموزان آن بي بضاعت ميباشند كمك كن شماره حساب 4150067941000
حديث از بزرگان' انسان هاي سخي و سخاوتمند اگر چه كافر باشند جاي آنها در بهشت است.'
سخاوت حاجي احمدابريشمچي برهمگان ثابت شده سخاوت شماكه برعليه ايشان قلم ميزني چقدر است ؟آيا يك هزاري مي تواني براي دانش آموزان بي بضاعت كمك كني ؟

ناشناس گفت...

چرا در بارة كسانى اصلا نمى شناسيد و هيچ گونة اطلا عات درستى إز انها ندارين صحبت مى كنيد. متاسفم براي همه شما.
 

mahboobeh گفت...

سلام امیدوارم که بالاخره مسئولین و روسای مملکتمون به عقل رسیده باشند و دست از بازی کردن با نیروی اتمی‌ کشیده باشند. این ژاپنیها که انقدر وارد بودند بدبخت شدند حالا چه برسد به ما که کارشناسانمون یه سری روسی هستند که مثل چینیها و ژاپنیها به خدا ایمان ندارند حالا چطور میشه دلشون به حال ما بسوزه.این همه نفت داریم این همه سد داریم اما تا مردم را به پودر تبدیل نکنند ول کن نیستند. من فدای ولایت فقیه و رهبرم نه این دولتیها.

ناشناس گفت...

واقعا براي شما ها متاسفم!
حاج اقا يك خيريه به نام خيريه ي امام رضا داره
٢ تا مدرسه تو كاشان.در تمام طول سال هم خانواده هاي فقير رو به ويلا هاش تو شمال ميبره

ناشناس گفت...

yani shoma enghadar hasodin ke nemitonid bebinid in baba pol dare
khodetono bezarid jaye on narahat nemishon enghad dorogh migin
har ki pol dare bade
in dige che farhangiye ke shoma darin
az koja omadin?

ناشناس گفت...

حاج آقاابريشمچي پنجاه شصت سال عرق كارگري ريخته تا يه اين جا رسيده واين حرفها به اون نميچسبه باخامنه اي هم هيچ كاري نداره من از بستگانشان هست وقتي در تمام سال 200 نفر بالا در ويلايشان مهمان داره آن هم از معلولين و مستضعين خدا بيشتر هم به ام ميده اينا همش دعاي مادره كه پشت سر ايشونه نه خوردن حق فقرا در ضمن خوك كثيف هم باباته

ناشناس گفت...

حاج آقاابريشمچي پنجاه شصت سال عرق كارگري ريخته تا يه اين جا رسيده واين حرفها به اون نميچسبه باخامنه اي هم هيچ كاري نداره من از بستگانشان هست وقتي در تمام سال 200 نفر بالا در ويلايشان مهمان داره آن هم از معلولين و مستضعين خدا بيشتر هم به ام ميده اينا همش دعاي مادره كه پشت سر ايشونه نه خوردن حق فقرا در ضمن خوك كثيف هم باباته

ناشناس گفت...

من از بستگان اقاي ابريشمچي هستم
از ايشان تعريف نميكنم وجانبداري هم نميكنم
ميبينم يكسري افراد به اشتباه اطلاعاتي در خصوص اين خانواده ميدهند كه لازمه اصلاح كنم
اولا فاميل همسر ايشان كماليان ميباشد وخود وهمسرشان قمي هستند
دوما ايشان شمه تجارت در خونشان هست واز قديم در تجارت فرش بودند وهميشه يك سرو گردن از بقيه فاميل جلو تر بودند
سوم اينكه ايشان سالها قبل از انقلاب در قم به همراه برادرشان به حرفه آبليمو فروشي مشغول بودند كه حدود 15 سال قبل از انقلاب به جرم فروش ابليموي تقلبي دستگير وروانه زندان شدند.
بعدها با ضمانت از زندان خارج وبه تهران تغيير مكان نمودند وبه حرفه تجارت و خريد وفروش فرش وصادرات آن وهمچنين خريد وفروش ملك اقدام نمودند
ايشان در ادامه بعد از انقلاب با باندهايي از جمله خانواده رفيق دوست دست به املاك وداراييهاي مصادره ايي بنياد مستضعفان دست پيدا كرد و در مزايده هاي صوري اين بنياد ثروت عظيمي پيدا كرد
با ورودتلفن همراه به كشور ايشان كه آدم تيزي بودند وپسر بزرگشان كه تحصيل كرده امريكا بوده و در رشته الكترونيك تخصص داشته به يكباره با باند غرضي قاطي شده وبا تشنه گذاشتن بازار نا گهان با ورود حجم زياد تلفن همراه وبه طبع آن تجهيزات مادر نصب شده در مراكز تلفن همراه به ثروتهاي افسانه ايي دست يافت

ناشناس گفت...

بقيه
از دست ودلبازي قابل وصف آن هم بايستي گفتن كه ايشان از خيلي قديم روحيه اينچنيني داشته وهميشه دوست داشتند كه دورو ورشان شلوغ باشد
والحق وانصاف هم بسيار مهربانانه با ميهمانان خود برخورد ميكنند
اما سوال اينجاست كه اين ميهمانان از چه قشري هستند؟
عموما ميهمانان حاج آقا از اقشار مختلف وبا اهداف مختلف ميباشند
1- يك قشر افراد فاميل و وابسته با سطح پائين -متوسط ويا خوب عموما از اقوام خود در قم وكاشان براي پوز دادن
2- قشر ديگر عوامي با سطح پائين مثل بي بضاعتان يا بي سرپناهان از آسايشگاهااي معلولين يا سالمندان ويا هويت ناشناس به دليل بعد تظاهر به كار خير
3-افراد نظامي ويا در راس كار و مسئولين نظام به جهت نمك گير كردن اين افراد و نشان دادن قشر شماره دو به اين گروه ومعاملات درشت
4- اركان نظام مثل ناطق نوري- سيد محمود شاهرودي- خانواده رفسنجاني- مامورران وزارت اطلاعات و .....
5- زن هاي خوش خط وخال بيوه و منشي هاي رنگ و وارنگ خودشان و نمك گير كردن اين قشر و .....
نامبرده از قديم در حيض بودن وحواس باز بودن در خانواده و فاميل شهرت عام وخاص بوده وهر يك از فاميل كه به نوعي داراي زنهاي زيبا ميباشد چه شوهر دار وچه بدون شوهر داراي توجه خاصي از ايشان ميباشد
ديده شده وقتي زن جواني از فاميل شوهر خود را از دست ميدهد ناگهان مورد توجه ايشان قرار گرفته شده و بطور مكرر به ويلاهاي شمال دعوت ميگردد البته به عنوان از غم وغصه در آورده شدن و فراموش فقدان همسر
اما كم كم ديده ميشود آن خانم خانه زاد ويلا هاي شمال شده و بدجور نمك گير ميشوند

ناشناس گفت...

بقيه
ايشان علاوه بر مجموع ويلا هاي شمال بين نور و علمده به نام ابريشم سرا حجم زيادي زمين زمين و ويلا در جاههاي ديگر شمال دارد و از سه شنبه تا جمعه هر هفته به تجارت وساخت وساز اين ويلاها وخريد وفروش آن ميپردازد
ايشان در نظام آخوندي هيچگاه تك خوري نكرده وبصورت بسيار سخاوتمندانه به دانه ريزها و درشتها ثروتهاي زيادي رسانده
بيشتر زير علم سيد محمد شاهرودي وشيخ محمد يزدي و ناطق در زمان خودش سينه زنده و يكبار يك نفر از ايشان پرسيد كه حاج آقا گفته ميشه كه آيا شما را آيت اله شاهرودي مورد حمايت قراردارند ايشان در پاسخ گفتند كه خبر نداري كه من آيت اله شاهرودي را مورد حمايت دارم ونه ايشان
ايشان تنها برند نوكيا را دراختيار ندارند بلكه سامسونگ وال جي وموتورلا وهمچنين سوني اريكسون خاورميانه را هم در اختيار دارند
همچنين گفته ميشه كه 30 درصد از سهام نوكيا فلاند را هم در اختيار دارند
پسر بزرگ ايشان با دارا بودن دفتر در انگلستان وسوئيس به تجارتهاي بيسار بزرگ مشغول هستند مثل تجارت ست لايت
عروس بزرگ ايشان به نام شهناز بسيار زياد با حاج احمد ابريشمچي بد بوده وايشان را در مراسمهاي مختلف دائم كنف ميكنند
ايشان سعي دارند به مردم بفهمانند اين ثروت عظيم حاج آقا از بركت شوهر ايشان يعني محمود ابريشمچي پسر بزرگ حاج آقا بوده وايشان پي پيرمرد بي سواد ي بيش نبوده و اينها همه از بركات محمود ميباشد
دو هفته قبل مراسم عروسي نوه ايشان يعني پسر بزرگ محمود ابريشمچي به نام محمد رضا با يك دختر فتو مدل انگليسي بوده و محل آن در باغ اختصاصي ايشان در خيابان فرشته بود كه گفته ميشود هزينه اين عروسي حدود چهار ميليارد بوده وعلي رقم تدابير شديد امنيتي و نفوظ ايشان مراسم راس ساعت 10ونيم شب توسط يكسري لباس شخصي به هم خورده و فاتحه عروسي خانده شد وپسران حاج آقا منجمله پدر داماد در اين مراسم به شدت كتك خوردند
ماموران لباس شخصي پس از به هم زدن مراسم و شكستن لوازم فيلمبرداري و موسيقي ودستگيري عوامل آن ناگهاني مراسم را ترك كردند

ناشناس گفت...

ايشان به نماز و آداب اسلامي بسيار معتقدند ونماز اول وقت را هيچ گاه فراموش نميكنند
همه زندگي خود را از بركت وجود مادر ودعاي خير ايشان ميدانند وعكسهاي قدي را در تهران و ويلاهاي شمال هنگام بوسه زدن بر پاي مادر خود ميدانند
هر سه شنبه صبح زيارت جمكران وقبر مادر خود را فراموش نميكنند و بعد از آن به شمال براي كارهاي شمال خود ميرسند
بقعه خانوادگي ايشان و محل آرامگاه ابدي ايشان در باغ بهشت قم ميباشد و بسيار زيبا با رنگ سبز تزئين شده است

به رنگ سبز بسيار زياد علاقه دارند ورادت عجيبي به امام رضا دارند وموسسه خيريه ايي هم به اين نام دارند

ناشناس گفت...

ایشوت مثل هر کس دیگه هرچی که هست رو درازای زحمت و لیاقت فرضی قبلا گرفته و خورده و میخوره و از این بابت طلب دیگه ای نداره ولیکن علیرغم اینکه شاید از اونچه بهش رسیده و صدقه داده شده و در اونچه چیده شده قرار گرفته بابت هرکدوم هزار برابر بهش داده شده ولی بابت یک سلسله تجاوز و ردن کشی و بدمستی توله ها و شاخ و برگاش که از اعتماد و بی دفاع پیداکردن چیزیکه هزار سال دنبال ذره ذره ردش و هرچی که گاو و گرگا بهش چنگ و لگد زدن میره و رفته از این نسل تا جاییکه در محدوده تشخیص عقبافتاده هایی مثل توله هاش که از هر گمعرفت بشدت تهی و خالین گروهی به بی دفاع ها حمله میکنن و نه جربزه شرنج بازی کردن رو در رو رو دارن چون زالوصفتن و نه جرات پذیرش فکری رو که از خدا به بنده ایش میرسه و مثل زالو میریزن و پارش میگنن و میرن... چنگ ودندون نشون دادن برای چیزیکه نمیفهمن و و اونهم با دایناسورها جوردیگه حرف میزنه... نه قابل جوابه نه قابل گلایه
اونکه یک ورق و چند تا اسمه که هنر اینها نیست بلکه سوراخی گه برای اینعا باز شد و چندی هم اینجوری نشون داد که چیزی هستید.. بچه گرفتار و مادر زجرکشیده ای رو دیدم که بهشون صدقه. داد و از فرط بی چمرویی و ذات سخیف توله اش به بهانه اینکه اون بچه اگزر از زمین یا اسمون جواهر بهش برسه هم چون اونرو نمیشناسه اینها مجازن پوزه تو زندگی و حیثت و حریم هرکس بکنت و مثل کفتار با بهم زدن روابط و تزریق ذات اشغالش زندگی پدری رو و تاریخ نسلی و پسرانی رو بمگه... بعد از اینجا تازه کار این نسل حروم شروع میشه اینها نه به ولی نعمت خودشون و شرف و هدف حکومت پایبندن نه به اون اسمیکه فقط دزدیدن و بالای مقبرشون نصب کردن..ارادت به چیزیکه هستشو نداره و ابزاری برای تشخیصش نداره نمتونه داشته باشه... فقط به سروصدا وگمانیکه از چندتااسم داره ارادت دارهو... به هرحال اونچه مرتکبش شده و قابل بازگشت نیست از سلولهای هر چی گه از این نسل بیرون بیاد مکیده میشه و همونطور که بزرگتر از دهان نسلشون رو به مرگ صبر دچار کردن براشون ضیافتی تمام عیار لمادست و بالاخره توش میوفته و از این حدود جطز به مرگ جایی نمیرن و نرگ بسختی منتظر این لجن خوارهای قابل ترحمهترحمها