۱۳۸۸ مرداد ۶, سه‌شنبه

طبق خواسته دکتر سازگارا: عکس و مشخصات پاسدار حسین طائب فرمانده جنایتکاران



 طبق خواسته دکتر سازگارا: عکس و مشخصات پاسدار حسین طائب فرمانده جنایتکاران

سرنوشت شوم يک بسيجی قاتل, ديگران عبرت بگيرند


سرنوشت شوم يک بسيجی قاتل, ديگران عبرت بگيرند


یاران و همرزمان ما در گروه پیگیرقاتلان مردم، طی تماسی تلفنی در ساعت 11:48 يکشنبه به ما اطلاع دادند که یکی دیگر از مزدوران بسیجی را در گوشه شمال شرقی میدان پاسدار، در مقابل مقر اسکان و فرماندهی بسیجیان (پادگان عشرت آباد سابق)، هنگامی که با موتور سیکلت بسوی درب ورودی پایگاه در حرکت بود متوقف ساختند و پس از تفهیم اتهامات منتصبه به او، نامبرده را با شلیک دو گلوله در مغزش "اعدام انقلابی" نمودند.
مشخصات این مزدور بشرح زیر است:
نام: غلامعلی الهیاری - فرزند غلامحسین
سن: 32 ساله
شغل سازمانی: از مامورین گروه ضد شورش بسیج
**
جرایم   نامبرده:
1- همراهی و همکاری با گروه سه نفری که حدود دو ماه قبل یار و همرزم مبارز و عزیز ما، "پریسا"ی شیردل را دزدیدند (یاران گروه اعدام های انقلابی یکی دیگر از همراهان او را نیز، دو روز پس از کشف جسد مثله مثله شده پریسا در بیابانهای فردیس کرج، به سزای آن عمل رسانده و اعدام نموده بودند).
2- همراهی و همکاری با گروه ضد شورش بسیجیان و مضروب و زخمی ساختن صدها نفر در همایش ها و تظاهرات دو ماهه اخیر.
3- کشته شدن لااقل هشت نفر از تظاهر کنندگان و معترضین دو ماهه اخیر بدست این قاتل بالفطره.
**

توضیح ضروری: "جنبش همبستگی دانشجویان ایران" علی رغم این که خشونت و استفاده از راهکارهای خصمانه و انتقامجویی را همیشه نفی کرده و می کند، اما گروه "اعدام های انقلابی" تشکیلات ما کسانی را که مجرم بودن آنان در کشتار مردم بیگناه به ثبوت رسیده باشد، پس از یافتن یا بدام انداختن فرد گنهکار و پس از تفهیم جرم به او ، وی را بنام ملت ایران اعدام انقلابی می نمایند.
اگرچه که این شیوه خود نوعی بکارگیری خشونت محسوب گردیده و در راستای اهداف ما نیست اما بنابر توجیه کلامی از "تازی نامه" خود ملایان یعنی قرآن: "چشم در برابر چشم و دندان به ازای دندان"، نه تنها حرام و گناه نیست که حتا واجب و لازم می باشد.


http://www.irss-organization.com/

آدرس تقریبی محل سکونت قاتل ندا:




.............................
(عباس کارگر جاوید )
تهران -خیابان کارگر جنوبی- بعد از میدان گمرک (رازی )- خیابان شهید نادر زربافیان...
تلفن :55669993

هــشــــــــــــــدار

 
هــشــــــــــــــدار! دام جدید مرکز شناسایی جرایم سازمان یافت توجه داشته باشید که طی روزهای آتی، ممکن است از این آدرس: Moje sabs@Googlegroup.com برای شما ایمیلی بیاید – “به هیچ وجه این ایمیل را باز نکنید” – این ایمیل فهرست تمام ایمیل آدرس های موجود شما را میخواند و اقدام به شناسایی افراد و قربانی گرفتن می کند، اطلاع رسانی گسترده و آگاه کردن سایرین بر عهده شماست

۱۳۸۸ تیر ۲۹, دوشنبه

شناسایی شد.

این هم تلفن منزل عباس کارگر جاوید قاتل ندا آقا سلطان : 00982155669993


این هم تلفن منزل عباس کارگر جاوید قاتل ندا آقا سلطان : 00982155669993

آرش حجازی یکی از شاهدین لحظه قتل ندا آقا سلطان بدنبال انتشار این پست در گفتنی ها تائید کرده که فرد فوق همان قاتل می باشدو اکنون با اطمینان کامل اوراق دیگر را برایتان می آورم
که به شناسایی وی بیشتر کمک می نماید
از عباس کارگر جاوید دو شماره بدست آمده که این دو شماره:

66438299 آدرس: خ توحید
55669993 آدرس: خ شهیدزربافیان
همانطور که در کارت شناسایی مشاهده می شود، شخص مذکور عضو هیئت رزمندگان غرب تهران، محبان فاطمه زهرا می باشد: در تحقیقات انجام شده، آدرس این هیأت بدین شرح می باشد:
تهران ، خیابان آزادی، بعد از زیر گذر یادگار امام(ره) جنب ستاد ناحیه مقاومت بسیج مقداد ...

۱۳۸۸ تیر ۲۸, یکشنبه

آدرس گردانندگان سايت گرداب

قاتل ندا شناسائی شد



قتل ندا آقا سلطان
فرد فوق، عباس کارگر جاوید عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، همان کسی است که در قتل ندا آقاسلطان دست داشته است و توسط مردم دقایقی بعد از قتل ندا بازداشت می شود و کارت شناسایی

۱۳۸۸ تیر ۲۱, یکشنبه

عكس : يكي ديگر از مزدوران شناسايي شد


حسین قربانزاده از شکنجه گران معروف اوین و ساکن حوالی بلوار کشاورز است

۱۳۸۸ تیر ۲۰, شنبه

افشای تصویر و ماهیت قاضی حسن حداد، عامل قتل عام و سرکوب جامعه مدنی ایران


قاضی حسن حداد، با نام اصلی حسن زارع دهنوی، ۵۲ ساله فارغ التحصیل حقوق از دانشگاه بهشتی است با روی کار آمدن جمهوری اسلامی در سنین جوانی وارد سیستم قضائی کشور شد.
او از طریق اسدالله لاجوردی به تیم دادستانی اوین پیوست و پس از مدتی دادیار زندان اوین شد. قاضی حداد در طول فعالیت خود در دادیاری زندان اوین حکم های سنگینی صادر کرده است .

او در سال ۶۸ به دلیل تخلفات مالی گسترده و همچنین اخلاقی از جمله رابطه نامشروع با چند زندانی توسط حفاظت زندان شناسایی و از مقام خود برکنار شد. و مدتی نیز در “ستاد اجرایی فرمان حضرت امام” مشغول به بررسی املاک مصادره شد که چندی بعد به دلیل اختلاس مالی مجددا برکنار شد.

وی مجددا وارد دستگاه قضایی شد و ریاست شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب را بر عهده گرفت که پرونده های مربوط به جرایمی چون قاچاق مواد مخدر و عتیقه جات را بر عهده داشت و احکام اعدام زیادی را در این مدت صادر کرد وی پس از قیام دانشجویی ۱۸ تیر ماه ۷۸ پرونده بسیاری از فعالان دانشجویی را در دست گرفت و با صدور احکام سنگین آنها را به تحمل حبس و اعدام محکوم نمود.


وی در سال ۷۹ با حضور در پرونده اکبر گنجی نیز بار دیگر اثبات کرد که یکی از مهره های کلیدی سرکوب جنبش های سیاسی و مدنی ایران است و با صدور احکام سنگین می تواند به مدارج عالی دست یابد.

قاضی حداد کسی است که از سال ۱۳۷۸ تا سال ۱۳۸۵ بسیاری از فعالان احزاب و سازمان های سیاسی و دانشجویی و مدنی را با حضور در شعبه ۲۶ بعنوان قاضی دادگاه انقلاب و صدور احکام سنگینی راهی مسلخ اعدام یا زندان ها نموده است. رسیدگی به پرونده های مهمی در ارتباط با فعالیت های تشکل ها و جریان هایی مانند نهضت آزادی ایران، جنبش مسلمانان مبارز، ائتلاف ملی مذهبی ها، جبهه ملی ایران، جبهه متحد دانشجویی، جبهه دمکراتیک ایران، دفتر تحکیم وحدت، حزب ملت ایران، سازمان مجاهدین خلق ایران، جندالله، انجمن پادشاهی ایران و غیره بر عهده ایشان بوده است.

وی به سبب خوش خدمتی ها و نشان دادن ماهیت ضد انسانی خود طی حکمی در ۱۹ تیر ماه ۸۵ از سوی سعید مرتضی، دادستان عمومی و انقلاب تهران به سمت معاون امنیت دادسرای عمومی و انقلاب تهران منصوب شد. نامبرده پس از این انتصاب با تلاشی دو چندان در نقش هدایت سرکوبها برآمد به طوریکه قتل و عام اعضای گروه جندالله، پرونده دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب، سرکوب فعالان جنبش زنان، سندیکای کارگران شرکت واحد، صدور حکم اعدام اعضای حزب حیات آزاد کردستان و صدها احضار و بازداشت فعالان مدنی که جدیدترین آن را باید محکومیت دانشجویان دربند پلی تکنیک تحت اعمال فشار وی در روز گذشته دانست.

آنچه در پیوست می آید تصویری منتشر نشده از این چهره مخفی نگاه داشته سیستم اطلاعاتی – قضائی است. این مجموعه اعتقاد دارد که افشاء و انتشار تصویر و اطلاعات وی به عنوان مهره ای کلیدی در سرکوب جامعه مدنی و سیاسی ایران مسلماٌ نتایج مثبت و ارزنده ای را به همراه خواهد داشت.

۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

شناسايی باز جويان و شکنجه گران


کسانی که در بازداشت بودن يا باز جويان و شکنجه گران را به اسم و ظاهر ميشناسند برای شناسايی آنها با ما در تماس باشند

نميگذاريم زندگی آسودهای داشته باشند مگر اینکه دست از آزار مردم بيگناه بردارند

نامبرده محمد جواد بصیرت از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج مسجد لرزاده تهران می باشد !
ایشان متهم است که در لباس بسیج ! در خیابان آزادی و جمالزاده تهران با استفاده از سلاح کلت کمری به روی ملت آتش گشوده است .
از شهروندان تهرانی خواهشمندم با پخش این عکس در محل سکونت ایشان واقع در تهران – میدان خراسان پشت فروشگاه قدس کوچه نائب اطرافیان و همسایگان وی را هشیار سازند که این بسیجی یک قاتل است ! باید این افراد رسوا بشوند و بدانند گرچه در سایه امن حکومت اسلامی میتوانند دست به هر جرم و جنایتی حتی آدم کشی بزنند اما باید به ملت جوابگو باشند .


حاج آقا "احمد ابريشمچی"سرمایه دار بزرگ و مالک شرکت نوکیا در ایران کسی که سيستمهای پيشرفته فيلترينگ و شنود را وارد کرد.
حاج آقا "ابريشم چی" صاحب "نوکيا" در ايران سالهاست که از رفقای آيت الله هاشمی شاهرودی ( رئيس قوه قضائيه ) کنونی و رئيس قبلی قوه قضائيه آيت الله محمد يزدی عضو کنونی شورای نگهبان است.نه فقط مدير عامل شرکت "ايران نوکيا" بلکه "ايراتل" هم هست. خودش می گويد که در محافل مشاوره ای نظام حضور دارد و حتی رابطه ای نزديک با مسئولين ارشد نظام دارد. او را "مرد بدون خط قرمز ايران " لقب داده اند. حاج آقا ابريشم چی از سرمايه داران مشهور خاورميانه است. حاج احمد به گفته آقا سعيد ابريشم چی برادرزاده ایشان، با مسئولين نظام هم به دليل پروژه های بزرگ مخابراتي(بخوانيد وارد کردن سيستم های پيشرفته فيلترينگ و ....) در ارتباط نزديک است. حاج احمد گاه در ويلای اختصاصی است در شمال کشور که شهرکی بزرگ است قابل دسترسی و ملاقات است. هر سال، هنگام سال نو، اکثر اعضاء فاميل را به مدت يک هفته ميهمان ويلای خود در حوالی محمود آباد می کند. نزديک به دويست نفر در اين مجموعه تفريحی جمع می شوند. در مجموعه تفريحی حاج آقا در محمود آباد گاه خدمتگذاران مردم و نظام، ميهمان ويژه حاج ابريشمچی اند.

۱۳۸۸ تیر ۱۸, پنجشنبه

بازجويان و شکنجه گران اوين را تعقيب و شناسايی ميکنيم


بازجويان و شکنجه گران اوين را تعقيب و شناسايی ميکنيم در درجه اول عکس هايشان را پخش ميکنيم و سپس نام و نشان آنان را .دوستانی که ميتوانند در این راه به ما بپيوندند اعلام آمادگی کنند. همکاری کاملا به طور ناشناس.





آغاز به کار ضد اطلاعات مردمی جمع آوری و افشای اطلاعات شخصی و ایجاد وحشت بين دشمنان مردم


 ما از امروز در صدد ایجاد يک پايگاه جمع آوری اطلاعات شخصی که شامل نام ,عکس, آدرس و تلفن تمامی کسانی که به هر نحوی با حکومت همکاری می نمايند هستيم.
این افراد از لباس شخص ها گرفته تا کارمند صدا و سيما که اخبار را برای پخش تائيد ميکند, تمامی کارمندان سپاه, بسيج, وزارت اطلاعات, وزارت کشور, بيت رهبری شکنجه گران کارمندان زندانها بازجويان   و غيره را در سايتی که به زودی کار راه اندازيش تکميل خواهد شد قرار خواهيم داد سابقه این افراد نيز در همکاری هايشان به طور کامل ذکر خواهد شد  تا مردم کاملا با جزئيات این دستگاه سرکوب که با پول بيت المال تغذيه ميشود آشنا شوند پر واضح است که این کار نياز به زمان و همکاری دارد شما ميتوانيد برای ياری رساندن به این پروژه عظيم تا اطلاع ثانوی با این وبلاگ در تماس باشيد و با دادن فقط يک ایميل که ميتواند ایميل شخصيتان هم نباشد اعلام آمادگی کنيد
/// در اینجا به طور نمونه به يک

مورد اشاره ميکنيم
نام و مشخصات یک مزدور لباس شخصی قاتل که تصویر وی در زیر آمده است: 

سیدحسن میرکاظمی مسئول بسیج مسجد الهادی واقع در تپه شمس آباد تهران مدیرعامل کارخانه دنیای فلز واقع در اتوبان کرج